In eerste instantie bedacht ik me nog even wat een rare move voor een producent van de gloeilamp om een product categorie te kiezen waarbij overgrote deel van Nederland het licht liever uit heeft tijdens de intieme momenten met hun partner, maar dit product kun je goed in het donker gebruiken; dus dag en nacht Philips bij deze. Ik ben benieuwd naar de eerste reviews van het product, spannend hoor!
Marketing & Communicatie professional | passie voor online marketing, social media, conversation management, innovatie en duurzaamheid | ik blog over mijn werk en momenten uit het leven | maak dagelijks een foto van de lucht #mmsky | deel graag content | vrijetijd: hardlopen, muziek, film en thater |
23 juni, 2009
Philips gaat een nieuwe markt in: brand(s)extentions
Afgelopen week las ik op nu.nl de brand(s)extension van Philips: sensuele speeltjes. Als ik aan Philips denk dan denk ik aan natuurlijk aan de gloeilamp, de DVD recorder bij mijn ouders en mijn televisie in mijn woonkamer (nog een grote gouwe ouwe). Ik roep nog altijd veel sneller 'let's make things better in plaats van ''sense and simplicity' en nu heeft Philips de focus toegelegd in het maken van producten die de kwaliteit van leven bij mensen verbetert op het gebied van gezondheidszorg en welzijn.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten