Volgens mij was het een verbreding van de doelgroep in plaats van een versmalling. En als ik dan de doorvertaling zie in de folder dan valt het oog op het artikel ‘de vakman en zijn verhaal‘ in roze sierlijkheid; is dat de nieuwe mannelijkheid van Gamma? Zal de vrouw haar warmte vinden bij Gamma? Nu maar hopen dat de man zijn verkoeling niet gaat vinden bij Hornbach.

Marketing & Communicatie professional | passie voor online marketing, social media, conversation management, innovatie en duurzaamheid | ik blog over mijn werk en momenten uit het leven | maak dagelijks een foto van de lucht #mmsky | deel graag content | vrijetijd: hardlopen, muziek, film en thater |
15 juli, 2009
De Gamma is woman proof en man lost?
Een nieuw concept voor Gamma ‘zelf doen verf & wonen’, met wat randjes, kantjes, een vrouwelijk kleurtje is de Gamma ‘woman proof’ maar schrikt het ‘onze mannen’ niet af?
Volgens mij was het een verbreding van de doelgroep in plaats van een versmalling. En als ik dan de doorvertaling zie in de folder dan valt het oog op het artikel ‘de vakman en zijn verhaal‘ in roze sierlijkheid; is dat de nieuwe mannelijkheid van Gamma? Zal de vrouw haar warmte vinden bij Gamma? Nu maar hopen dat de man zijn verkoeling niet gaat vinden bij Hornbach.
Volgens mij was het een verbreding van de doelgroep in plaats van een versmalling. En als ik dan de doorvertaling zie in de folder dan valt het oog op het artikel ‘de vakman en zijn verhaal‘ in roze sierlijkheid; is dat de nieuwe mannelijkheid van Gamma? Zal de vrouw haar warmte vinden bij Gamma? Nu maar hopen dat de man zijn verkoeling niet gaat vinden bij Hornbach.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten