17 juni, 2009

Binnen 2 weken zijn wij 2 nieuwe online vrouwenplatformen rijker: yunomi.nl en budhi.nl.
De vraag is: heb je behoefte aan tijd voor jezelf of ben je meer een mode & beautybewuste vrouw die bewust in het leven staat?

Dus wie is wie?

Yunomi richt zich op de vrouw in de leeftijd van 30 tot 50 jaar die behoefte hebben aan tijd voor zichzelf. Het is de bedoeling dat zij actief participeren binnen het platform. Daarnaast kun je als Ynomi lid de Nomi’s sparen (zeg maar de Airmiles van Yunomi).

A fin typeer jij jezelf meer als beauty & modebewuste vrouw die bewust in het leven staat en zit je in de leeftijdscategorie 25 tot 40 jaar, dan is budhi.nl jouw platform. Dit platform richt zich tot inspireren, bewustwording, pumps, liefde en zelfreflectie (je zou kunnen zeggen de inomi variant). Natuurlijk kunnen bezoekers, net als bij Yunomi, hun ervaringen samen delen (het is tenslotte een online community). In plaats van Nomi’s sparen kun je bij Budhi inzichtkaarten trekken als steuntje in de rug.

Als ik dan even kritisch kijk naar de delivery van budhi.nl want tot de yunomi behoor ik nog niet, dan lees ik als mode en beautybewust vrouw tijdens mijn moment voor mezelf toch veel liever de Glamour, Flow en Happiness!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten