21 juli, 2009

Trend & commercie = social networking watch

We social networken wat af en nu ben je met het ’social networkig’ horloge heel de dag verbonden!

Met dit horloge kun je dus heerlijk op tijd lekker social networken, zo word je natuurlijk wel heel erg sociaal; om 10 uur is het youtube en facebook tijd en om kwart over 10 mag je ook even je twitter raadplegen. Ik vraag me wel af of je met dit horloge nu echt jezelf verrijkt op social network gebied en daarmee propageert dat een social network user bent. Weliswaar duidt dit product weer op een goede vondst waar commercie en trend elkaar kruizen en zal ik eerlijkheidshalve aangeven dat ik dit product toch wel een redelijke flop vind en bewonder dan ook maar even weer graag mijn eigen old-school Baby-G waar ik ook een erg sociale band mee heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten