31 augustus, 2009

Pronk & Pril presents Pril geluk

Vanuit een behoefte, creatieve en ondernemende geesten is er een nieuw concept geboren in Breda en draagt de naam: Pronk & Pril. Pronk & Pril staat in het teken van verbinden van young professionals. Pronk & Pril organiseert netwerkborrels waarin yp elkaar kunnen ontmoeten, kunnen pronken met hun pril geluk om hen aan elkaar te verbinden voor mooie netwerken met elkaar. Zodat zij verder kunnen met hun producten, diensten of concepten die gedreven worden door creativiteit, vernieuwing, ondernemersvermogen en lef en centraal staan in hun carriere.

Pronk & Pril dan ook op zoek naar jonge mensen die op eigen krachten een nieuw initiatief hebben opgezet. En zo benaderde P&P mij voor dit katern 'pril geluk'. Zij stelden mij de vraag tot het beschrijven van mijn motto, prille carriere en visie op ondernemen.

pril geluk // marjolein denekamp

"Zie kansen, creëer mogelijkheden"

Ondernemen is niet anders dan je eigen carrièrepad vormgeven. Gedrevenheid in jezelf ontwikkelen om te komen tot een stap verder in wat je wilt. Het gaat om een mix tussen de denker in uitzoeken van je eigen pad, en doener in het bewandelen van je eigen route.

Zo heb ik in de afgelopen vier jaar, dat ik mezelf op het carrièrepad begeef, op mooie inspirerende omgevingen gewerkt van de totale organisaties van marcom events, interne communicatietrajecten voor een overheidsinstellingen tot en met het bouwen en activeren van merken bij een merkontwikkelingsbureau. Je drive en passie is key in het bereiken van je doelen. Ik zag het spotje van World of Difference met de vraag "wil jij een wereld van verschil maken?". Een moment dat de spijker op zijn kop werd geslagen, dus nog geen half uur later was mijn inschrijving een feit en ben ik een van de kandidaten voor de functie Brand Manager voor Dance4Life project in Zuid-Afrika. Mijn motor in ondernemerschap is 'zie kansen, creëer mogelijkheden'. Zo bewandel je de koers van je eigen carrièrepad.

Zien wij elkaar 18 september op de borrel van Pronk & Pril?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten