09 juli, 2010

sparkling taste | de eerste groene smoothie van nederland


"Hallo, de eerste groene smoothie van Nederland, ik ben dat zonnige enthousiaste persoon die jou net heeft gekocht bij de Albert Heijn met dat groene innovatie systeem; zelf scan en zo mocht ik langer naar je kijken in mijn mandje want het vergt wat meer tijd met boodschappen doen. Goed thuisgekomen via de benenwagen (ofwel lopend) om in de groen spirit te blijven zoek ik nu op het grasveld naar een groen stukje gras wat oerigens nog best een uitdaging is.. zit ik nu klaar voor de start; groene is ready to try off! Een mix van appel, kiwi en limoen is Geweldig Groen Lekker! Overtuigd, nog een slokje en nog even een voor die check-check-dubbel check. En again: geweldig groen lekker. Overtuigd als sparkling taste of this friday!

Enjoy your day: keep on sparkling people!
SPM | add a little sparkle to your life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten