12 september, 2010

ik ben de homerun slagvrouw

Welke ondernemer ben jij? Zo lees ik het top 5 typen ondernemersprofielen door. De klusser, de routeplanner, de puzzelaar, de spare en de homerun slagvrouw.

Met mijn hobby 'doe het zelven', tomtom in het dashboard kastje, mijn sudoku boekje in mijn tas en mijn focus op het doel ben ik die slagvrouw die heel graag een homerun slaat. Met de volgende beschrijving "dit type ondernemer wil de wereld veranderen op een grote en indrukwekkende manier en is niet uit op af en toe een succesje. Het zijn doorgaans geen ondernemers die meerdere bedrijven oprichten. Hun voorkeur gaat uit naar 1 bedrijf waar ze hun ziel en zaligheid in stoppen en er hun levenswerk van maken."

Een mooi begin voor aanstaande week: het slaan van een homerun naar de finale van WORLD OF DIFFERENCE voor mijn droombaan bij oneMen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten