15 september, 2010

post-it in de trein

Een overvolle treincoupé op traject Breda - Tilburg, mag ik er even langs mevrouw? Ik wil graag even iets opplakken op de hoofdsteun. Met toch wel een beetje vreemd gezicht bekeek de vrouw mij nadat ik mijn knalgele post-it te voorschijn haalde en op de achterzijde van de hoofdsteun plakte wat neer komt eigenlijk pontificaal voor haar neus; een betere shot kan je niet hebben van het bericht 'stem mayo4onemen' bedacht ik me zo. Goed en nadat ik de post-its had opgeplakt; zo'n 30 stuks en vriendelijk 12 keer mocht vragen of ik mijn medepassagier mocht excuseren bij het ophangen van mijn post-it ging ik weer rustig zitten en maakte ik mijn treinreis af. Met de tussenstop in Gilze-Rijen zag ik al twee jongens mijn kaartje meenemen en zelfs die oude dame die ik als eerste passeerde in de trein; vol verwachting klopt mijn hart en zo stapte ik uit bij Tilburg Reeshof en net voordat ik eruit liep, zei ik nog even tegen mijn medepassagiers: vergeten jullie de post-it niet mee te nemen? Dank jullie wel! Eenmaal thuisgekomen had ik drie nieuwe stemmers en 5 reacties (die via mobiel waren verstuurd) van niet-hyvers met een VETTE actie in mijn broekzak vonden zij dat ik deze baan echt moest winnen. Zoo dus ik heb weer 8 nieuwe ambassadeurs erbij voor mayo4onemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten