24 september, 2010

YESSS IK BEN DOOR NAAR DE FINALE MAYO4ONEMEN

YES YES YES YES YES YES!!!! Ik ben door: een stap dichterbij mijn droombaan bij oneMen.
oneMen zet de kracht van een individu (pionier) voorop die een kans ziet een project opzet voor een betere wereld voor anderen. Mijn motor; als je jezelf ontwikkelt, ontwikkel je de wereld, mijn motto: 'zie kansen, creer mogelijkheden'. En daarom wil ik werken voor oneMen. Samenwerken aan een betere wereld voor anderen. oneMen can make a difference. Keep on sparkling, mayo4onemen

Even rewind naar het moment van bekendmaking: Blackberry trilt, onbekend nummer in display, zenuwen gieren door mijn lijf, diepe ademhaling, met een glimlach op mijn mond neem ik enthousiast op en die glimlach vergroot tot (figuurlijk) mijn oren zodra de stem zegt 'Vodafone Foundation jij bent door naar de finale'. Trillende benen sta ik heel hard te juichen in de hal van de oude school en galmt mijn enthousiasme door het gehele gebouw (de studenten komen even uit de lokalen om het hoekje kijken 'watskeburt'! JAAAAA IK BEN DOOR!!!! "VETTE SJIT" juf!
JAAA AMAZING! AWES...OME! Dus bij deze: mayo4onemen for real!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten