27 augustus, 2009

Dance4life challenge: vote offensief part II

Ik ben al eventjes 1 van de kandidaten in het WOD challenge voor Dance4Life project.
Het is nog maar 22 nachtjes slapen en dan gaan er 5 kandidaten door naar de halve finale! Ik wil meer dan graag behoren tot die 5 uitverkorene. De toestroom aan kandidaten en snelheid van het aantal stemmen is een ware race voor deze welbegeerde baan.En dat zette mij dus in een actie offensief. Ik heb een boost nodig aan eigen personal branding; hoe creer ik dus die voorkeurspositie bij mijn vrienden om dagelijks even die stem aan mij te geven? Welke effectieve weg slaan we in om hen te bewegen?
Met de inzet van prive berichten via hyves door mijzelf, vrienden en bekenden sta ik waar ik nu sta! Een extra boost betekent een nieuwe methode want zo blijkt ook even uit peiling om mij heen dat die hyves inbox niet vaak word gelezen. Concreet betekent dat ik stemmen kan missen.
Dus zo heb ik mijn vrienden een persoonlijk krabbel gestuurd. Een persoonlijke krabbel waarin ik iedereen persoonlijk aanspreek.
Resultaat so far: veel persoonlijke respons (super leuk) en toename stemmen!

Ik ga door vol energie en enthousiasme; zie kansen, creer mogelijkheden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten