11 augustus, 2009

drinkspiration mist de 'inspire' factor

Let's go dancing, it's fridaynight so we dressed up for a party! De vino en prosecco zijn zoo doordeweeks dus we willen weer even iets nieuws; waar hebben we zin in en fits by the moment, place and this party modus? Lucky us kunnen we nu onze mobieltjes pakken (eindelijk met een goede reden in plaats van checken of we nog een smsje van "dees of geen" hebben ontvangen) want met de drinkspiration van Absolut kunnen we even onze criteria selecteren en verschijnt ons customized drankje op het scherm. En mocht die leuke barman dan even niet weten wat de ingrediënten zijn dan kunnen we hem dat even laten zien, heerlijk die girl power, cheers ladies!

Een goed concept zou ik zeggen hoor. Helaas is de performance op you tube niet dat wat ik zoek in die drinkspiration (aldus de jury); ik mis de 'inspire' factor. Ik zie wel duidelijk potentie voor een part II waarin de breedte van het concept lekker neergezet kan worden; de zomerse evenementen zijn in volle gang dus inhaken en inschenken. Kortom: ik geef het de voordeel van de twijfel download de applicatie en kijk uit een goede part II.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten