10 augustus, 2009

Mooiste merk van Nederland: Schiphol


Vanmiddag mocht ik weer eventjes het mooiste merk bezoeken: Schiphol.
Ik begeef me altijd in een soort flow als ik daar ben. Het is een explosie van prikkelende zintuigen en positieve energie. Het is zo fascinerend om al die verschillende mensen te zien die komen en gaan, en zonder het eigenlijk te beseffen allemaal samen zijn op 1 plek; Schiphol.
Ik vraag me altijd af waar ze naartoe gaan of vandaan komen. En niet te vergeten die koffers die zij bij zich hebben, variant van een grote backpack rugzak tot een halve collectie Samsonite koffers op een bagagekar; wat zouden ze nu allemaal meenemen? Zou zo een mooi televisieprogramma zijn voor een zomer lang op Schiphol als reporter rond te lopen en de mensen te vragen waar zij naartoe gaan en wat zij in hun koffer meenemen. Ik zou het programma dan 'travel&bag' noemen. Met mijn Starbucks tall Americano (always the same, hoe behoudend kun je zijn?!) slenter ik heerlijk tussen de mensen door richting Arrivalhal 1 voor mijn zusje, mijn eerste report over haar travel&bag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten