07 augustus, 2009

I will dance for life: dance4life with me


Opeens is er dan een moment waarop al je puzzelstukjes in datgene wat je zoekt vanuit jezelf en in je nieuwe baan samenkomen. En zo stuitte ik op een gadget van Vodafone/World of Difference project en voor ik het wist las ik met een enorme adrenaline boost de opportunity van brand manager Dance4Life in Zuid Afrika. Je gaat je voor 1 jaar actief inzetten om dance4life te positioneren in Zuid Afrika en andere landen met verschillende projecten om het doel te bereiken waarin we jongeren informeren, motiveren en activeren voor de strijd tegen aids.
Een geweldige uitdaging waarin ik al mijn energie en enthousiasme kan inzetten. Ik draag ook nog een mooie rugzak mee vol met enig kennis en ervaring want zo heb ik goede kaas gegeten van merken bouwen en positioneringvraagstukken, sponsorships en evenementen. Word ik ook zelf omschreven als ware peoplemanager waarin motiveren en enthousiasmeren toch wel tot mijn USP's behoren. Alsof het dus allemaal ook zo moet lopen dat ik nu free-as-a-bird ben en deze kans dan ook met mijn twee handen kan aanpakken, super VET dus.

Na mijn aanmelding is er een heel promotie offensief gestart door mijzelf en vrienden en bekenden om mij te steunen door op mij te stemmen. De kandidaat met de meeste stemmen (en beste motivatie en CV) maakt kans op deze baan.

Together we can dance for life, so dance with mayo en steun haar met jouw stem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten