20 augustus, 2009

Wij hebben een zomerhit en de nieuwe najaarscollectie is er!


Gisterenochtend zat ik heerlijk in de auto op weg naar het Zeelandse strand! Uit de radio klonk de zomerhit van 2009; Jan Smit en Damaru. Eindelijk hebben we een zomerhit met de titel 'tuintje in mijn hart'. Na ruim 2 uur rijden was de bestemming bereikt. Ik legde mijn handdoek op het strand; en dat is altijd eerst even kijken waar de positie zon is hoe ik mijn handdoek neerleg en zo zal ik gedurende de dag dus ook lekker meedraaien met de zon. We hebben er wel wat voor over hoor om lekker goed bruin te worden! Ik was vanmorgen in alle vroegte nog even de kiosk binnen gerend, letterlijk, om wat magazines mee te nemen! Dus daar lach ik helemaal ready steady voor mijn strand dag. Het is nog echt zomer! Totdat ik de magazines die ik bij me had ging lezen: de nieuwe najaarcollectie met de trends en must haves; leren broeken, bontjes, laarzen, zwart lak hempjes en veel vesten. Het is duidelijk: de final sale van de zomerse stofjes is al bijna ten einde, het najaar ligt in de winkels en wij hebben onze zomerhit! En ik aanbid de zon en geniet van de ZOMER 2009!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten