25 september, 2009

Ik mag de luipaard zijn; cause I'm one of the big five!

In een seconde dat ik even buiten mijn handbereik mijn telefoon had miste ik een onbekend gesprek. Met die sneltoets naar voicemail sprak ik even later met de Vodafone Foundation en sprak de stem aan de andere kant van de telefoon uit
dat ik behoorde tot 1 van de 5 finalisten voor Dance4Life project in Zuid Afrika!
In dat moment van mijn totale overdonderde en ongelooflijke verblijde adrealine
antwoorde ik 'VET!!! You Make My Day'.
In mijn stem-battle via hyves was ik geëindigd op een mooie 10e plaats,
welverdiend door al die trouwe supporters die op mij hebben gestemd (waarvoor echt heel veel dank).
De nummers 1 en 2 uit deze lijst gingen sowieso door naar de finale en de overige 3 finalisten werden uit alle inschrijvingen door de jury gekozen. Ik maakte nog kans dus was het ook echt duimen voor die opportuun. Wauw en dan mag ik op basis van mijn bagage en mijn pen de luipaard zijn. En zo begeef ik me in een ware flow van sprankelende creativiteit voor die volgende stap in een persoonlijk gesprek. Ik schuif op 8 oktober aan bij Vodafone en mag tot eind van die dag vol spanning op het puntje van de spreekwoordelijke stoel blijven zitten want diezelfde avond wordt de winnares bekend gemaakt. En natuurlijk wil ik me dan heel graag aan jullie voorstellen als brand manager dance4life voor Zuid Afrika.

I will live my life
by moving my body for life
dance4life with me

Keep in mind:
together we can dance4life,
so start dancing and stop aids!


Mayo4Life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten