30 september, 2009

N(IE)S

Het positief gebaar van onze NS doet weer in de media en reacties geloven dat het eigenlijk helemaal niet zo'n goed idee is. Wat ongelooflijk jammer toch eigenlijk want met de enthousiaste toewijding heb ik toch met veel genoegen dat pakje zakdoeken van de NS medewerker in ontvangst genomen. En zo was keek zij mij met haar vriendelijke blik aan wat haar weer een goede energie boost gaf om lekker verder te gaan met uitdelen. En ja natuurlijk word de Mexicaanse griep zo niet voorkomen en nee natuurlijk heb ik nu met deze zakdoekjes minder kans hiertoe maar het gaat erom dat wij ons bewust worden van ons gedrag en is de kans voor ons als treinreizigers wel groter dan dat ik dagelijks de auto in stap als werk forens. Dus ben ik als treinreiziger blij dat de NS zich betrokken voelt bij haar reizigers en de omgeving en kan ik zulke iniatieven enorm waarderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten