17 september, 2009

Ontdek je smaakgeheim

Ik ben een fan van smoothies; puur fruit gemixed in een flesje of een pak. Originele en creatieve ondernemingen die zich onderscheiden door een eigen identiteit te ontwikkelen die klopt in alles wat ze doen zoals de Innocent drinks of FireFly Tonics van deze wereld. En zo ontdekte ik '652' flesje van the Fruit Lab. Meteen even online de website bekeken en zo ontdekte ik mijn bijzondere smaakprofiel: krachtig & robuust. Gebaseerd op 5 verschillende soorten fruit; blauwe bosbes, watermeloen, sinaasappel, grapefruit en limoen. Mijn smaakgeheim is de Acerola. De acerola is de meest vitamine C-rijke vrucht ter wereld en bevat maar liefst 30 keer zoveel vitamine C dan een sinaasappel.

Mijn volgende flesje wordt zeker de 573! En welke smaak kies jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten