17 september, 2009

Nog 1 dag voor WOD/Dance4Life; before they choose the big five!

Nog 1 dag!!! Het is nog 1 dag voordat er uit al die inschrijvingen en naast mij ook zeker enthousiaste en gemotiveerde kandidaten (altijd kritisch en eerlijk blijven naar je medespelers toe) worden gekozen voor de beste 5. De beste vijf voor het project Zuid Afrika. En daar zullen dan voor Zuid-Afrika Dance4Life the best five staan; de olifant, neushoorn, leeuw, luipaard en buffel.

Ik zou graag willen zijn .... de luipaard! De verschillende kleuren in de veelzijdigheid van zijn aanzien en met mijn motor 'zie kansen, creeer mogelijkheden' en bagage heb ik de ingredienten om een verschil te kunnen maken voor Dance4Life. Together we can dance for life, so dance with mayo and support me.
http://www.hyves.nl/actie/worldofdifference/?tryvertisingvar_src=66acf8e0526ca2d1d5e310f6c2d38766

Geen opmerkingen:

Een reactie posten