10 november, 2009

AMM: Australian Mayo Message

Today’s topic: we’re going to miami (will smith)

Met de bus dejavu naar de volgende dejavu; salou. Een gold coast vol met hotels, dikke auto’s, overload aan shops van cheap cheap tot en met gucci en zelfs louis vutton, en een party scene op hoge hakken en te korte rokjes ben ik na 2 uur (en 1 uur terug in de tijd) aangekomen in Surfers Paradise.
Just for 1 night en day even die sfeer weer beleven van costa del sol en begeven we ons toch weer in het beste hostel als we girls op van die goede hoge latex hakken voorbij zien komen in die korte rokjes of moet ik zeggen die uitgestrekte t-shirts. Met een mannelijk schoon ernaast dat er totaal bij past, verruilen wij die party modus voor een avond wandeling; lekker window shoppen en nog even binnen gluren want onze ogen zien natuurlijk weer veel te veel; we mogen dan backpacken maar we blijven vrouwen ☺! We houden ons in tot tuttige haarbandjes.
Ik sluit mijn avond af met een bijpassende kansloze film Europe trip in mijn hostel kamer met 2 Engelse meisjes en een Schots stelletje.
Met de early wekker van 8 uur voor een wave spot om te gaan surfen worden we

Ons hostel genaamd surf ‘n sun biedt ons goedkope huur boarden aan! Met de early wekker voor een wave spot blijkt dat vandaag de golven echt niets zijn.
Het ‘sun’ gehalte is goed vertegenwoordigd dus op mijn sarong begeef ik met de Australische Grazia tussen de glitter & glam van menig ster en heb ik een heerlijke strand middagje. En met die modus stappen we tegen 5en weer de bus in richting onze volgende bestemming Brisbane!

Keep on sparkling people,

Keep in mind: you put high heels on and you chance.

I will invite you soon for the AMM 10.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten