21 november, 2009

AMM: Australian Mayo Message

Today’s topic: Midnight Bottle (Colbie Caillat)

Met een nog slaperig hoofd stap ik om 7 uur de bus in voor 325 kilometer verder naar het noorden voor een nieuwe bestemming en ben ik even voor half 10 in een warm en zonnig badplaatsje: Noosa Heads.
Uit de vibe van de stad zit ik nu in een gezellig en warm famiie/stelletjes en backpackers paradijsje. Een paradijsje dat ook goed in de boeken staat voor surfen, too bad for us wederom geen goede golven. Sit back relax en zo lig ik heerlijk ‘mensen’ te spotten en zie ik het meest geweldige stel van mijn reis: een opa die zijn vrouw laat wakeboarden. Oma ligt klaar op de plank met de badmuts op en laat zich door opa goed afzetten en sjoeft voor haar doen toch lekker het strand weer op.
Met een 2,5 week samen reis met de girls besluit ik mijn trip vanuit hier verder alleen voort te zetten en volgen er voor mij nog 2 daagjes in dit zonparadijsje.
Neuroot op horscopen dat ik ik ben lees ik in de Courier Mail dat de maan de goede kant op staat voor mij en zorgt voor een nieuw begin van geweldige periode waarbij mijn geluksgetal 1 is en mijn kleur nu yellow is!
In een nieuw hostel ontmoet ik tijdens de 6pm met & great onder het genot van een lekker verfrissend free glass of wine een leuke club nieuwe mensen waar we later die avond lekker mee door kletsen op het terras van onze keuken.
De volgende dag trek ik samen met Jennifer mijn wandelschoenen aan voor een walk door het National Park van Noosa. Lekker in onze Nederlandse klep modus wandelen we door een droog en tropische omgeving en wandelen we terug met een lekker briesje van de coast terug naar het hostel.
Jennifer heeft voor deze middag nog een missie; ophalen van haar lenzen in Noosa Ville. Voor de gezelligheid duik ik op haar luchtbed mee in de auto (Jennifer reist namelijk met de auto en heeft deze Opel Vectra Station omgebouwd tot een veredelde campervan). Dus lig ik achterstevoren met de overduidelijke routemap (overtreffende trap van ironisch bedoeld) in de auto als navigator. Met de lenzen op zak, maaltijd voor die avond proosten we met een gewelige rode wijn uit de Queensland streek hier op ons avontuur!
In de vroege ochtend van mijn vertrek naar Hervey Bay pak ik samen met Jen nog even van een goed bakkie koffie en laten we ons weer meevoeren door onze eigen routes! Tot weerziens in Sydney zeker.

Keep on sparkling people,

Keep in mind: we don’t make mistakes here, we just have happy accidents.

I will invite you soon for the AMM 13

Geen opmerkingen:

Een reactie posten