28 december, 2009

AMM: Australian Mayo Message

Today’s topic: like it like that (guy sebastian)

Afgelopen zondag heb ik mijn gids uit Dimbulah vergezeld op de markt. Na onze laid-back marktdag belandde ik bij zijn vrienden in Port Douglas. Een mooi hippie koppel van twee mannen van eind 40 en 50 die gingen vissen deze avond. In mijn enthousiaste bui stap ik in een klein houten bootje in en gaan we met zijn drieeen uit vissen. We dobberen op het water en om me heen zie ik het rainforest, in de verte Low Isles en het begin van Cape Tribulation. WAUW! De tijd dobbert verder en het wordt al snel schemer met actieve vissen. We peelen onze mango tussen onze bezigheid door en vangen weliswaar 1 vis. Terug op de kade blijk ik te maken te hebben met twee voormalige chefs en eet ik echt een geweldige maaltijd van gemarineerde aubergine, 2 soorten pompoenen met spinach en een vers visje! De koks kiezen voor een zachte ronde rode wijn uit Tazmanie en zo zit ik weer in een hele andere omgeving in Australie. De hormonen van mijn Aussie gids beginnen weer te rinkelen dus we moeten nog even wat vriendinnen van hem begroetten in de kroeg. Als side kick word ik zodra het gesprek doodloopt ingezet. Briljant wederom! In het beach house heb ik een goede slaapplek en word ik met uizicht op de zee en rainforest de volgende ochtend wakker!
Een ontbijt aan tropisch fruit is Port Douglas de plek waar ik mijn laatste dagen van het jaar verblijf totdat ik vlieg naar Sydney waar ik Oud&Nieuw vier samen met Jen & friends.
En dan begint in januari een nieuw hoofdstuk van mijn journey; 3 maanden Sydney. Ik kijk uit naar mijn komende ervaring met een veilige basis in Bondi Beach; met goede connectie voor SKYPEN ☺ en een vast adres voor alle fanmails ☺. En zodra ik mijn spulletjes daar heb neergezet mail ik jullie mijn nieuwe adresje en maken we een skype date; dat is mijn VOORNEMEN VOOR 2010!

O,ja en ik probeer om mijn foto’s van mijn NY al te uploaden voordat jullie 2010 in knallen … lang leve 10 uur tijdsverschil!

Keep on sparkling people,


I will invite you soon for the AMM 22

Geen opmerkingen:

Een reactie posten