01 september, 2010

daarom wil ik iets doen voor de wereld.

"Elk jaar worden 5000 tot 7000 Nepalese meisjes verkocht in bordelen in het Indiase red light district. Ze worden dagen opgesloten, uitgehongerd, geslagen, bewerkt met brandende sigaretten en verkracht, totdat ze helemaal murw zijn. Ze worden gedwongen om meer dan 25 klanten per dag seksueel te plezieren.
De meisjes die eenmaal verkocht zijn en in de bordelen hebben gewerkt, worden door de maatschappij met de nek aangekeken. De ouders schamen zich voor ze, ze zijn een schande voor de familie geworden.

Triveni Acharya woont in India. Met haar organisatie Rescue Foundation redt ze elk jaar met behulp van de plaatselijke politie 300 tot 400 meisjes die slachtoffer zijn van vrouwenhandel.
Pionier Triveni heeft hulp nodig! Om meisjes te kunnen bevrijden uit de bordelen, heeft Triveni een gepantserde auto nodig. Hiermee kunnen de meisjes op een veilige manier naar het opvangtehuis worden gebracht.(bron: onemen.org)"

oneMen gelooft in de kracht van het individu. Zij kan het verschil kan maken tussen recht en onrecht, tussen armoede en welzijn. OneMen ondersteunt deze pioniers met hulp in de vorm van concrete middelen zoals bijvoorbeeld transportmiddelen (of communicatiemiddelen). Onze steun is essentieel om projecten zoals van Triveni uit te kunnen voeren.

Ik wil graag iets doen voor de wereld. Mijn kennis, ervaring, enthousiasme en energie in te zetten om de bewustzijn en zichtbaarheid van oneMen haar pioniers en projecten te vergroten. Ik wil samen met pioniers als Triveni laten zien waarom het zo belangrijk is om oneMen te steunen in het werk dat zij doen. Ik wil bijdragen aan een betere wereld voor anderen.

DAAROM DOE IK MEE AAN WORLD OF DIFFERENCE 4 ONEMEN mayo4onemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten