02 augustus, 2009

Dag paars merk


Goedenavond heer Lommers, dag John (na het 2e gesprek),
ik ben een paars merk!

Zo stelde ik mijzelf 1,5 jaar geleden voor, aan een creatieve organisatie in het toen voor mij nog onbekend pittoresk Heeswijk. Met een gevoel van thuiskomen ben ik als enthousiaste en gedreven merkenbouwer begonnen bij APSBB.
Met mijn handbagage vanuit mijn vorige banen werd ik probleemeigenaar van mooie en leerzame projecten waar ik aan de wieg stond en in de keuken mocht kijken van vele mooie merken.

Ik had een mooie werkplek waar ik op een geweldig lekker zittende stoel zat. Alleen na een tijdje begon de stoel te wiebelen. Aan de stoel zelf was niets mis hoor. Integendeel. Een mooie solide zwarte stoel dat stevig stond op de marmerenvloer bij APSBB.

Dus kritisch en open stond het gehele brandteam samen naast de stoel. We bespraken onze ambities voor de toekomst en wilden graag gelukkig zijn. Met een eerlijke blik keken we naar elkaar en concludeerden we samen dat ik onbewust niet op mijn plekje zat.

Maar tegelijkertijd is het ook jammer hoor dat ik afscheid ga nemen van voor mij toch
wel mijn oranje thuis; een plekje waar je hart sneller ging kloppen van alle
vette dingen die we deden en van de warme mensen om je heen.

Ik verlaat dan ook met veel trots APSBB met mijn paarse koffer onder mijn arm,
in mijn hand een flesje Sourcy (mijn merk als ik een merk zou zijn),
om mijn pols mijn nieuwe Baby-G (VET!) en
door mijn lichaam stroomt oranje bloed!
Ik veeg snel even een traantje weg en zwaai naar nu mijn oud-collega’s.

Smile and the world smiles back at you,

Marjolein Denekamp, 31 juli 2009.

Speciaal voor jullie nog even mijn mooiste commercial allertijden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten