19 september, 2009

Borrelen op Pronk & Pril

Borrelen op vrijdagmiddag na je werk is ontspannen in de kroeg staan met een lekker glas inhoud en een mond vol met smakelijke gespreksstof.
Graag staan we dan even te pronken met en over onze prille carrière in een interessant dialoog over initiatieven en mooie stappen met een individu dat jouw netwerk misschien wel kan verrijken.
Een goed verhaal dus creëer er een podium voor. Zo stapte ik vrijdagmiddag 18 september op het spreekwoordelijke podium van Pronk en Pril in CC's Breda.
Een netwerk borrel in Breda dat vanuit twee creatieve geesten graag young professionals aan elkaar verbind. Na 'hallo organisatie' wat zijn we allebei enthousiast, zoek ik op het podium even een uitkijk plekje om even goed in die rol te kruipen van 'kat uit de boom kijken'. En wel ja natuurlijk kom je bekenden tegen die je even spreekt en zo rol je al gauw in de 'waar-houd-jij-je-momenteel-mee-bezig' verhalen en bespreek nieuwe ideeen waarbij pak je nog even een advies rol tot je.
Voor ik wist moest ik mijn lege glas neerzetten en mijn toch wel enigzsins droge mond verblijden met een fishermans friend omdat mijn volgende afspraak was ingepland.
Dus zo bedankte ik mijn gesproken personen en vanzelfsprekend organisatie en keek ik uit naar een volgende borrel van Pronk en Pril.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten